Za sedam mjeseci, od februara do avgusta ove, Zavod za školstvo je potrošio oko 0,56 miliona eura ili oko 50% planiranog budžeta za ovu godinu.
U toku izborne kampanje potrošeno je oko 0,24 miliona eura ili oko 20% planiranog budžeta za ovu godinu.
U toku izborne kampanje Zavod je:
– Za program “Unapređivanje obrazovanja“ oko 0,19 miliona eura ili oko 40% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Najveće povećanje odnosi se na konto “Ostali transferi institucijama“.
– Na ostalim programima nije bilo uvećane potrošnje u odnosu na prošlu godinu.
Ukupna potrošnja
U toku izborne kampanje potrošeno je oko 0,56 miliona eura ili oko 50% planiranog budžeta za ovu godinu.
Planirani budžet Zavoda za školstvo za ovu godinu bio je 1,53 miliona eura, gotovo jednak prošlogodišnem. Budžet za ovu godinu je rebalansom smanjen na 1,19 miliona eura.
Za sedam mjeseci ove godine, Zavod je potrošio 0,56 miliona eura ili oko 50% planiranog budžeta. Ukupna potrošnja u tom periodu nije bila uvećana u odnosu na prošlu godinu.
Od februara do avgusta najviše novca isplaćeno je za zarade – 0,24 miliona eura. Sa konta “ Ostali transferi institucijama“ i “Doprinos za penzijsko i invalidsko osiguranje“ potrošeno je po 75 hiljada eura.
Sa ovih konta,kako tokom cijele godine, tako i za vrijeme predizborne kampanje nije bilo je intenzivirane potrošnje.
Potrošnja programa “Unapređivanje obrazovanja“
U toku izborne kampanje Zavod je potrošio oko 0,19 miliona eura ili oko 40% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Najveće povećanje odnosi se na konto “Ostali transferi institucijama“.
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta, Zavod je potrošio oko 0,19 miliona eura ili oko 40% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Skoro 60% tog iznosa, potrošeno je za vrijeme predizborne kampanje.
Za sedam mjeseci najviše novca isplaćeno je sa konta “Ostali transferi institucijama“ – 75 hiljada eura, dok je za zarade potrošeno 52 hiljade eura. Nije bilo povećane potrošnje u odnosu na prošlu godinu.
Od kraja juna do kraja avgusta, Zavod je za ovaj program potrošio oko 70 hiljada eura više nego prethodne godine. Najveće povećanje odnosi se na konto “Ostali transferi institucijama“, sa kog je za vrijeme predizborne kampanje potrošeno 67 hiljada eura, dok u istom periodu prošle godine nije bilo potrošnje.
Potrošnja programa “ Utvrđivanje i obezbjeđivanje kvaliteta“
U toku izborne kampanje Zavod je potrošio oko 0,27 miliona eura ili preko 50% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa.
Od februara do avgusta, Zavod je potrošio oko 0,27 miliona eura ili preko 50% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa.
Za sedam mjeseci najviše novca isplaćeno je sa konta “zarade za redovan rad“ – 145 hiljada eura
Od kraja juna do kraja avgusta, Zavod je za ovaj program potrošio oko 100 hiljada eura.
Nije bilo uvećane potrošnje u odnosu na prošlu godinu.
Potrošnja programa “Administracija“
U toku izborne kampanje Zavod je potrošio oko 30 hiljada eura ili oko 15% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa.
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta ove godine, Zavod je potrošio oko 90 hiljada eura ili skoro 50% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Trećina tog iznosa, potrošeno je za vrijeme predizborne kampanje.
Najviše novca isplaćeno je za zarade – 47 hiljada eura. Nije bilo povećane potrošnje u odnosu na prošlu godinu.
Kompletnu analizu možete preuzeti OVDJE (XLS).