Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Uprava za imovinu je potrošila preko 22 miliona eura ili 66% planiranog budžeta.
U toku izborne kampanje potrošeno je preko 9 miliona ili dvostruko više nego u istom periodu prošle godine.
U toku izborne kampanje Uprava je…
* za program “Zajednički poslovi“potrošila 8 miliona eura ili dva i po više nego u istom peirodu prošle godine;
* za ugovore o djelu potrošila oko 100 hiljada eura ili deset puta više nego prošle godine;
* za nabavku kancelarijskog materijala isplatila duplo više nego za cijelu prošlu godinu;
* za javne nabavke Uprave policije potrošila 30 puta više nego u istom periodu prošle godine;
* za javne nabavke Ministarstva prosvjete izdvojila pet puta više nego u istom intervalu prošle godine.
Ukupna potrošnja
U toku izborne kampanje Uprava je potrošila 9,1 miliona eura ili 27% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu.
Planirani budžet Uprave za ovu godinu bio je 35,7 miliona eura, skoro dva miliona manji nego prethodne. Rebalansom je dodatno smanjen za 7%, na oko 33 miliona.
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Uprava je potrošila preko 22 miliona eura ili 66% planiranog budžeta. U tom periodu je potrošeno 7,5 miliona eura više nego u istom intervalu prošle godine. Najviše novca je isplaćeno kompaniji “Jugopetrol AD“ – 3,5 miliona eura, dok je kompaniji „“Koti Nekretnine doo“ isplaćeno 2,9 miliona.
Najveći pojedinačni troškovi se vode pod “Ostalo”, a firmi “Koti Nekretnine doo” je na račun tih troškova, za sedam mjeseci, isplaćeno 2,9 miliona. Ova firma zvala se “Poslovni centar Volvox” i bila je u vlasništvu firme “Volvox inžinjering”, i povezana je sa vlasnikom kompanije “Novi Volvox”.
Za “ostale rashode za gorivo“ Uprava je za sedam mjeseci isplatila 1,2 miliona eura kompaniji “Jugopetrol AD“. Za iste te troškove u prethodnoj godini, potrošeno je oko 24 hiljade eura. Za rashode za lož-ulje, “Jugopetrolu“ je isplaćeno 1,4 miliona eura (ukupna potrošnja svih programa).
Za “zakup zgrada i poslovnog prostora” u periodu od februara do avgusta potrošeno je 2,2 miliona eura. 700 hiljada eura plaćeno je kompaniji “Nikšić Guard Security” dok je “Investiciono razvojni fond” dobio 300 hiljada eura.
Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je preko devet miliona eura, dvostruko više nego u istom periodu prošle godine. Najviše novca je izdvojeno sa budžetskog programa “Zajednički poslovi“ i to 7,6 miliona eura.
Potrošnja programa “Zajednički poslovi“
U toku izborne kampanje Uprava je potrošila 8 miliona eura ili skoro 40% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Uprava je potrošila oko 16 miliona eura ili skoro 80% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Polovina tog iznosa, potrošena je za vrijeme predizborne kampanje.
Iako je prošlogodišnji budžet ovog programa bio za četvrtinu veći, za sedam mjeseci ove godine Uprava je potrošila 7miliona više.
Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je 8 miliona eura, a u istom periodu prošle godine dva i po puta manje.
Kompaniji “Koti Nekretnine doo” je u toku izborne kampanje isplaćeno skoro tri miliona eura sa konta “ostalo“.
Sa konta “ostali materijal“ u ovom periodu potrošeno je 1,1 milion eura, oko milion eura više nego prethodne godine. Najviše novca isplaćeno je kompaniji “Veletex AD“ – 205 hiljada eura. Ostala veća plaćanja odnose se na SS “Sergej Stanić“ i “Interesta doo“, po 138 hiljada, “Polar Clean Hemijska doo“ – 135 hiljada, “PGA Property Care doo“ – 117 hiljada eura.
Sa konta “zakup zgrada i poslovnih prostora“, u toku predizborne kampanje potrošeno je preko milion eura. Najviše novca isplaćeno je kompaniji “Nikšić Guard Security“ – preko 300 hiljada eura, dok “Investiciono razvojnom fondu“ sa ovog konta isplaćeno 130 hiljada eura.
Izdaci po osnovu isplate ugovora o djelu (program “Zajednički poslovi”)
Izdaci po osnovu isplate ugovora o djelu za prvih sedam mjeseci iznosili su preko milion eura. U cijeloj prošloj godini, za ovu stavku potrošeno je oko 45 hiljada eura.
Najveća potrošnja sa ovog konta iznosila je 477 hiljada, u maju ove godine.
U predizbornom period ove godine, Uprava je za ugovore o djelu potrošila oko 220 hiljada eura, što je oko 20 puta više u odnosu na isti period prošle godine.
Kancelarijski materijal (program “Zajednički poslovi”)
Za nabavku kancelarijskog materijala, za sedam mjeseci ove godine, potrošeno je 313 hiljada eura.
Od kraja juna do kraja avgusta, Uprava je potrošila 146 hiljada. Ukupna potrošnja za ovu stavku za cijelu prethodnu godinu, iznosila je 84 hiljada eura.
U predizbornom peirodu najveći dobavljač kancelarijskog materijala bila je kompanija “Ravel doo” kojoj je isplaćeno 117 hiljada eura.
Potrošnja programa “ Objedinjene javne nabavke – Ministarstvo prosvjete”
U predizbornom periodu, Uprava za imovinu je za javne nabavke Ministarstva prosvjete potrošila oko 107 hiljada eura ili pet puta više u odnosu na isti period prošle godine.
Za sedam mjeseci ove godine Uprava je potrošila 1,5 miliona eura, tj. 45% planiranog budžeta za ovaj program. Najviše novca isplaćeno je kompaniji “Jugopetrol AD“ ’ 1,2 miliona eura.
U predizbornim mjesecima Uprava je potrošila 107 hiljada eura, što je 5 puta više u nego u istom periodu prošle godine. 55 hiljada eura isplaćeno je “Uniqa osiguranju” sa konta “ostali vidovi osiguranja. Firmi “Kastex doo” za “kancelarijski materijal”, u avgustu, isplaćeno je 23 hiljade eura.
Potrošnja programa “ Objedinjene javne nabavke – Uprava policije”
U predizbornom periodu, Uprava za imovinu je za javne nabavke Uprave policije potrošila 580 hiljada eura.
Za sedam mjeseci ove godine Uprava je za ovaj program potrošila 35% više novca nego prošle godine.
Najviše novca potrošeno je za “ostale rashode za gorivo”. U periodu od februara do avgusta potrošeno je 1,1 miliona eura, od čega je 287 hiljada eura potrošeno u predizbornom periodu.
Potrošnja programa “ Objedinjene javne nabavke – MUP”
U predizbornom periodu, Uprava za imovinu je za javne nabavke Ministarstva unutrašnjih poslova potrošila 250 hiljada eura ili 50 hiljada eura više nego u istom periodu prošle godine.
Iako je budžet za ovu godinu smanjen u odnosu na prethodnu, Uprava je imala blago uvećanu potrošnju.
Najviše je potrošeno sa konta “ostali vidovi osiguranja”. U periodu od februara do avgusta sa ovog konta potrošeno je 336 hiljada eura, od čega je 106 hiljada eura potrošeno u predizbornom periodu.
Potrošnja programa “ Objedinjene javne nabavke – MUP – lntegrisano upravljanje granicom“
U predizbornom periodu, Uprava za imovinu je za javne nabavke MUP – integrisano upravljanje granicom, potrošila 526 hiljada eura ili 90% planiranog budžeta za ovaj program.
U periodu od februara do avgusta Uprava je potrošila 526 hiljada eura za ovaj program. Sav novac isplaćen je 14. avgusta, sa konta “ostalo”. Sredstva su isplaćena kompaniji “Prokom doo”.
U cijeloj prošloj godini nije bilo potrošnje ovog programa.
“Objedinjene javne nabavke” ostalih programa, nisu imale povećanu potrošnju, u odnosu na prethodnu godinu, kako u prvih sedam mjeseci, tako ni u predizbornom periodu.
Kompletnu analizu možete preuzeti OVDJE (XLS).