U toku predizbornog perioda, Filmski centar Crne Gore je imao veću potrošnju u odnosu na isti period prošle godine.
Predviđeni budžet za 2020. godinu za Filmski centar Crne Gore, odnosno njegov jedini program “Unapređenje i razvoj kinematografije”, poslije rebalansa iznosi 1,4 miliona i veći je od budžeta iz prethodne godine za više od 250 hiljada[1]Prvobitni budžet, prije rebalansa je bio 1,600,699.33.
Za sedam mjeseci , od februara do avgusta 2020.godine, Filmski centar je potrošio 456 hiljada, ili 32% planiranog budžeta. Potrošnja u izbornoj godini je uvećana za 65%, u odnosu na potrošnju u istom periodu prethodne godine.
U toku izborne kampanje potrošnja je povećana za 50%, odnosno 64 hiljade, u odnosu na uporedni period. Najveći dio ukupnih izdvajanja, 85%, isplaćen je JU Filmskom Centru i to …
– za izradu projekata, 131 hiljada, što je 5 puta više u odnosu na izdvajanje iz prethodne godine[2]U predizbornom periodu 2020. godine, isplaćeno je ukupno 131,436.66, u istom periodu 2019. godine isplaćeno je 26,161.16.
– za kancelarijsku opremu, preko 12 hiljada, što je 11 puta više u odnosu na isti trošak, za cijelu 2019. godinu.
– za usluge prevođenja, štampanja i umnožavanja, skoro 6 hiljada, odnosno 3 puta više u odnosu na isti period uporedne godine
– za zakup objekata, potrošeno je 12 hiljada, ili 23 puta više u odnosu na uporedni period.
Kompletnu analizu možete preuzeti OVDJE (XLS).
References