Za sedam mjeseci , od februara do avgusta 2020. godine, Crnogorsko Narodno Pozorište je potrošilo skoro 1,4 miliona ili 55% planiranog budžeta.
U predizbornom periodu, CNP je potrošilo 408 hiljada što predstavlja 17% ukupnog planiranog budžeta za 2020 godinu.
U toku izborne kampanje, povećana je potrošnja za osiguranje imovine i „ostalih“ troškova.
Crnogorsko Narodno Pozorište – Ukupna potrošnja
U predizbornom periodu, CNP je potrošilo 13% manje sredstava u odnosu na isti period prethodne godine.
Budžet predviđen za 2020. godinu, poslije smanjenja rebalansom je skoro 2,5 miliona, i na nivou je budžeta iz prethodne godine[1]Prvobitni budžet, prije rebalansa je bio 2,647,771.85.
Potrošnja za sedam mjeseci odgovara potrošnji Pozorišta u uporednom periodu, dok je potrošnja u predizbornom periodu manja za 60 hiljada u odnosu na prethodnu godinu.
Potrošnja programa „Administracija“
U toku predizborne kampanje, potrošeno je oko 20% planiranog budžeta za ovaj program.
Planirani budžet za 2020. godinu je oko 900 hiljada, za skoro 40 hiljada veći u odnosu na budžet iz prethodne godine.
Iako potrošnja u oba posmatrana perioda, za sedam mjeseci i u toku predizborne kampanje odgovara potrošnji iz prethodne godine, u strukturi troškova su uočene određene razlike.
Za potrebe osiguranja imovine, ovaj program je u predizbornom periodu potrošio 3,3 hiljade, 3 puta više u odnosu na isti period prethodne godine[2]U 2019 godini,u periodu 20.06 – 30.08. za ovu vrstu troška izdvojeno je 1,141.66, u 2020 godini 3,333,34.
Takodje, na kontu “Ostalo”, koje nije zabilježeno u prethodnoj godini, uočavamo dvije isplate u predizbornom periodu, Crnogorskom Narodnom Pozorištu, u ukupnom iznosu od 83 hiljade[3]06.07.2020 i 03.08.2020 god., isplate od po 41,304.35.
Potrošnja programa „Pozorišna djelatnost“
U toku predizborne kampanje, ovaj program je potrošio 15% predviđenog budžeta.
Budžet predviđen za 2020. godinu je 1,5 miliona, što ga čini manjim u odnosu na budžet iz prethodne godine, za oko 70 hiljada.
Za period od februara do avgusta izborne godine, potrošeno je 825 hiljada, 4% manje u odnosu na prethodnu godinu.
U toku predizborne kampanje, potrošeno je 233 hiljade, odnosno 20% manje nego u istom periodu prethodne godine.
Kompletnu analizu možete preuzeti OVDJE (XLS).
References