Za sedam mjeseci, Zavod za zapošljavanje je potrošio skoro 22 miliona ili oko 60% planiranog budžeta. U toku izborne kampanje potrošeno je 18% ukupnog budžeta, ili više od 6,5 miliona, 2 miliona više nego u uporednom periodu prethodne godine. U toku izborne kampanje… – za program „Zavod za zapošljavanje“, potrošeno je skoro 4 miliona, 68% više nego u istom periodu…
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Uprava policije je potrošila 32,6 miliona eura, tj. 44% planiranog budžeta. U toku izborne kampanje Uprava policije je potrošila 12 miliona eura ili 16% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu. U toku izborne kampanje… – Uprava je za program “Uprava policije“ potrošila 11,6 miliona eura ili 16% ukupnog budžeta planiranog za…
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Ministarstvo prosvjete je potrošilo oko 97 miliona eura ili 57% planiranog budžeta. Ukupan trošak za zarade za redovan rad u periodu od februara do avgusta ove godine iznosi skoro 50,7 miliona eura, što povećanje od 5 miliona eura u odnosu na isti period prošle godine. U toku izborne kampanje potrošeno je…
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Ministarstvo unutrašnjih poslova je potrošilo 12,5 miliona eura, tj. 42% planiranog budžeta. U toku izborne kampanje Ministarstvo unutrašnjih poslova je potrošilo 3,7 miliona eura ili 12% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu. U toku izborne kampanje… – za program “Integrisano upravljanje granicom“ MUP je potrošio milion eura ili 20% planiranog budžeta…
U toku izborne kampanje Ministarstvo odbrane potrošilo je 16,2 miliona eura ili oko 35% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu. U odnosu na isti period prošle godine potrošnja je uvećana za skoro 90%. U toku izborne kampanje… – Ministarstvo odbrane potrošilo je 16,2 miliona eura ili oko 35% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu. U odnosu na isti period prošle…
Za sedam mjeseci, Ministarstvo javne uprave je potrošilo oko 4 miliona eura ili oko 44% ukupnog budžeta za ovu godinu. Većinu ovogodišnjeg budžeta, preko 2,7 miliona, Ministarstvo je potrošilo u predizbornom periodu. Iako ukupna potrošnja u periodu februar-avgust odgovara ukupnim izdacima u istom periodu prošle godine, u predizbornom periodu je primijećena tri puta veća potrošnja, nego u uporednom periodu. U…
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Uprava za imovinu je potrošila preko 22 miliona eura ili 66% planiranog budžeta. U toku izborne kampanje potrošeno je preko 9 miliona ili dvostruko više nego u istom periodu prošle godine. U toku izborne kampanje Uprava je… * za program “Zajednički poslovi“potrošila 8 miliona eura ili dva i po više nego…
U toku izborne kampanje Uprava je potrošila 14,9 miliona eura ili preko 40% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu. U toku izborne kampanje Uprava je… * za rekonstrukciju regionalnih i magistralnih puteva u istom periodu potrošila skoro 90% planiranog budžeta; * za investiciono održavanje regionalnih i magistralnih puteva potrošeno je skoro osam puta više nego u istom periodu prethodne godine;…
U toku izborne kampanje Uprava je potrošila 15 miliona eura ili preko 40% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu.
U Crnoj Gori su 15. aprila 2018. godine održani Predsjednički izbori, treći od obnove nezavisnosti, na kojima je 533.113 građana imalo pravo da bira šefa države. Oni su mogli da biraju nekog od sedam kandidata i to: Marka Milačića (kandidat Prave Crne Gore); Mladena Bojanića (kandidat Demokratskog fronta, Demokrata Crne Gore, Socijalističke narodne partije i Građanskog pokreta URA); Hazbije Kalača…