Za sedam mjeseci, od februara do avgusta ove godine, Agencija je potrošila 4,41 miliona eura i kao i prethodne godine, znatno probila planirani budžet.
Ukupna potrošnja
U toku izborne kampanje Agencija je potrošila 1,68 miliona eura . Iako je budžet probijen, nije bilo uvećane potrošnje u odnosu na prethodnu godinu.
Planirani budžet Agencije za zaštitu prirode i životne sredine za ovu godinu bio je 1,61 miliona eura, oko 0,3 miliona veći nego prethodne godine. Rebalansom, taj budžet je dodatno uvećan na 1,67 miliona eura.
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta, Agencija je potrošila 4,41 miliona eura i kao i prethodne godine, znatno probila planirani budžet. Takođe, potrošeno je oko milion eura više nego u istom periodu prošle godine.
Najviše novca potrošeno je sa konta “ostalo“ – 2,63 miliona eura, što je uvećanje od 0,9 miliona eura u odnosu na iste mjesece prethodne godine. Ostali veći troškovi odnose se na “konsultantske usluge“ gdje je isplaćeno oko miliona.
Za vrijeme predizborne kampanje, potrošeno je 1,68 miliona eura. Najviše novca u ovom intervalu potrošeno je sa konta “ostalo“ – 0,87 miliona uera. Od kraja juna do kraja avgusta nije bilo povećanja troškova
Najveći dobavljač u predizbornoj kampanji bila je komanija “Intergeo UmweltTechnologie“ kojoj je za “konsultantske usluge isplaćeno 0,24 miliona eura. Kompaniji “Bemax doo” plaćeno je 0,11 miliona eura.
Kompletnu analizu možete preuzeti OVDJE (XLS).