Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Fond PIO je potrošio 32,6 miliona eura, tj. 44% planiranog budžeta.
U toku izborne kampanje Fond je potrošio 12 miliona eura ili 16% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu.
U toku izborne kampanje…
– Fond PIO je potrošio 77,2 miliona eura ili oko 17% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu.
Ukupna potrošnja
U toku izborne kampanje Fond je potrošio 77,2 miliona eura ili oko 17% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu.
Planirani budžet Fonda PIO za 2020. godinu bio je 448,5 miliona eura, za 13,1 miliona veći nego 2019. godine. Rebalansom, taj budžet je ostao gotovo isti – 448,3 miliona eura.
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Fond PIO je potrošio 246,8 miliona eura što je oko 55% planiranog budžeta za ovu godinu. Najviše novca isplaćeno je za starosne penzije – oko 145 miliona eura.
Za ostale transfere institucijama za sedam mjeseci ove godine potrošeno je oko 500 hiljada eura, dok je u istom periodu prošle godine potrošeno oko 335 hiljada manje. Skoro 90% novca potrošeno je u avgustu, tj. predizbornom periodu, dok u istom periodu prošle godine nije bilo potrošnje.
Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, ukupno je potrošeno 77,2 miliona eura.
Ukupna potrošnja je u skladu sa budžetom i nije bilo značajnog povećanja u odnosu na prethodnu godinu.
Kompletnu analizu možete preuzeti OVDJE (XLS).