Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Ministarstvo unutrašnjih poslova je potrošilo 12,5 miliona eura, tj. 42% planiranog budžeta.
U toku izborne kampanje Ministarstvo unutrašnjih poslova je potrošilo 3,7 miliona eura ili 12% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu.
U toku izborne kampanje…
– za program “Integrisano upravljanje granicom“ MUP je potrošio milion eura ili 20% planiranog budžeta planiranog za ovaj program. Prošle godine za isti program u ovom periodu potrošeno je 25 puta manje
– MUP je potrošio 1,4 milion eura, tj. 10% planiranog budžeta planiranog za program “Administracija“. U julu ove godine isplaćeno je nešto više od 30 hiljada eura, dok je u julu i avgustu prošle godine taj trošak iznosio oko 19 hiljada eura.
– MUP je potrošio 650 hiljada eura za program “Upravni poslovi“
– MUP je potrošio 520 hiljada eura, tj. 15% planiranog budžeta planiranog za program “Vanredne situacije i civilna bezbjednost”
– Za program “Centar za azil“ MUP je potrošio 80 hiljada eura, tj. 5% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.
– Za program “Zbrinjavanje izbjeglica “ MUP je potrošio 10 hiljada eura, tj. 6% planiranog budžeta planiranog za ovaj program
– Za program “Kancelarija za borbu protiv trgovine ljudima” MUP je potrošio 10 hiljada eura, tj. 6% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.
Ukupna potrošnja
U toku izborne kampanje Ministarstvo unutrašnjih poslova je potrošilo 3,7 miliona eura ili 12% ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu.
Planirani budžet Uprave za 2020. godinu bio je 30,8 miliona eura, tj. Oko 2,3 miliona veći od prethodne godine. Rebalansom, taj budžet je smanjen za 5%, na 29,3 miliona eura.
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, MUP je potrošio 12,5 miliona eur, tj. Oko 40% planiranog budžeta. Upravi carina CG isplaćeno je 1,1 milion eura u ovom periodu.
Najviše novca je isplaćeno kompaniji “Grand design Podgorica” oko 1,5 miliona eura, od čega 678 hiljada u predizbornom periodu.
Za troškove koji se vode pod “Ostalo” u periodu od februara do avgusta potrošeno je oko 1,9 miliona eura, od čega 25% za vrijeme predizborne kampanje.
Za ove troškove, 712 hiljada eura isplaćeno je Upravi carina CG. Kompanija “Simes Inženjering doo” dobila je 532 hiljada eura, dok je kompaniji “Grand Design Podgorica” plaćeno 274 hiljade eura.
Za “Administrativne zgrade“ MUP je za sedam mjeseci isplatio oko 1,3 miliona eura, od čega je preko 90% novca isplaćeno kompaniji “ Grand Design Podgorica“. Za iste te troškove u prethodnoj godini, potrošeno je duplo manje novca.
Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je 3,4 miliona eura. U ovom periodu najviše novca je potrošeno sa budžetskog programa “Administracija“ i to 1,1 milion eura.
Potrošnja programa “Integrisano upravljanje granicom“
U toku izborne kampanje MUP je potrošio milion eura ili 20% planiranog budžeta planiranog za ovaj program. Prošle godine za isti program u ovom periodu potrošeno je 25 puta manje.
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, MUP je potrošio 3,2 miliona eura, tj. 60% planiranog godišnjeg budžeta za ovaj program. Trećina tog iznosa, potrošena je za vrijeme predizborne kampanje.
Prošlogodišnji budžet bio za 3,5 miliona veći nego ove godine, ali je MUP za sedam mjeseci ove godine sa ovog budžetskog programa potrošio preko 3 miliona eura više nego u istom periodu 2019.
Za “Administrativne zgrade“ u periodu od februara do kraja avgusta potrošeno je 1,3 miliona eura tj. dva puta više nego što je bila potrošnja za istu stavku cijele prošle godine. U predizbornom periodu potrošeno je 430 hiljada eura.
Za troškove koji se vode pod “Ostalo” MUP je za sedam mjeseci potrošio milion eura, ili 600 hiljada eura više u odnosu na isti period prošle godine. Povećana potrošnja primijećena je I u predizbornom periodu gdje je za ove troškove izdvojeno 350 hiljada eura, dok je u istom periodu prošle godine potrošeno 30 hiljada eura.
U toku izborne kampanje MUP je potrošio milion eura ili 20% planiranog budžeta planiranog za ovaj program. Prošle godine za isti program u ovom periodu potrošeno je svega 40 hiljada eura ili 25 puta manje.
Najviše novca u ovom periodu isplaćeno je kompaniji “Grand Design Podgorica” i to 678 hiljada eura.
Potrošnja programa “Administracija“
U toku izborne kampanje MUP je potrošio 1,4 milion eura, tj. 10% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.
Za sedam mjeseci ove godine, MUP je potrošio 4,5 miliona eura ili 33% planiranog godišnjeg budžeta za ovaj program. Četvrtina tog iznosa, potrošena je za vrijeme predizborne kampanje. Najviše novca za sedam mjeseci isplaćeno je Upravi carina – 844 hiljade eura.
Za izdatke po osnovu isplate ugovora o djelu za sedam mjeseci potrošeno je 214 hiljada eura, tj. 90 hiljada vise nego za isti period prošle godine. U julu ove godine isplaćeno je nešto više od 30 hiljada eura, dok je u julu i avgustu prošle godine taj trošak iznosio oko 19 hiljada eura.
Nije bilo uvećane ukupne potrošnje ovog programa za vrijeme predizborne kampanje, u odnosu na prethodnu godinu.
Potrošnja programa “Upravni poslovi“
U toku izborne kampanje MUP je potrošio 650 hiljada eura za ovaj program.
Od februara do kraja avgusta, MUP je potrošio 2,1 miliona eura ili 42% planiranog godišnjeg budžeta za ovaj program.
Za “Materijal za javni red i bezbjednost” za sedam mjeseci ove godine potrošeno je 270 hiljada eura, od čega je u julu i avgustu isplaćeno 120 hiljada eura. U istom periodu prošle godine potrošeno je 30 hiljada manje.
Nije bilo uvećane ukupne potrošnje ovog programa za vrijeme predizborne kampanje, u odnosu na prethodnu godinu.
Potrošnja programa “ Vanredne situacije i civilna bezbjednost“
U toku izborne kampanje MUP je potrošio 520 hiljada eura, tj. 15% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.
Od februara do kraja avgusta, MUP je potrošio 1,6 miliona eura ili 47% planiranog godišnjeg budžeta za ovaj program.
Nije bilo uvećane ukupne potrošnje ovog programa za vrijeme predizborne kampanje, u odnosu na prethodnu godinu.
Potrošnja programa “Centar za azil“
U toku izborne kampanje MUP je potrošio 80 hiljada eura, tj. 5% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.
Od februara do kraja avgusta, MUP je potrošio 620 hiljada eura ili 37% planiranog godišnjeg budžeta za ovaj program.
Nije bilo uvećane ukupne potrošnje ovog programa za vrijeme predizborne kampanje, u odnosu na prethodnu godinu.
Potrošnja programa “Zbrinjavanje izbjeglica“
U toku izborne kampanje MUP je potrošio 10 hiljada eura, tj. 6% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.
Od februara do kraja avgusta, MUP je potrošio 50 hiljada eura ili 31% planiranog godišnjeg budžeta za ovaj program.
Nije bilo uvećane ukupne potrošnje ovog programa za vrijeme predizborne kampanje, u odnosu na prethodnu godinu.
Potrošnja programa “Kancelarija za borbu protiv trgovine ljudima “
U toku izborne kampanje MUP je potrošio 10 hiljada eura, tj. 6% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.
Od februara do kraja avgusta, MUP je potrošio 50 hiljada eura ili 33% planiranog godišnjeg budžeta za ovaj program.
Nije bilo uvećane ukupne potrošnje ovog programa za vrijeme predizborne kampanje, u odnosu na prethodnu godinu.
Kompletnu analizu možete preuzeti OVDJE (XLS).